сряда, 20 януари 2010 г.

Любовни графити


Наближава празника на влюбените и се замисляте за подарък за любимия. Какво ще кажете за съчетанието любов и шоколад? На мен ми звучи много вкусно и страстно. :)

Сигурно и на Милка им звучи така, щом са решили да ни зарадват с нова игра, наречена на едни мънички шоколадови бонбонки, с формата на сърчице.

В Деня на Свeти Валентин по света се продават милиарди рози и се разменят милиони поздравителни картички. Бъди различен!

Кажи най-нежното и незабравимо "Обичам те" с I Love Milka!

Напиши своето любовно послание и събери най-много гласове. В деня на Свети Валентин ще видиш своето послание, поставено на билборд или светещо табло в избрания от теб град.

Линк

Линкът е към моето послание и ще се радвам да гласувате за него. От там може да се запишете да участвате в играта и ако искате ми пратете вашите послания, да гласувам и аз. Мерси.

4 Коментари:

Анонимен каза...

Az glasuvah za teb,dano ima6 kusmet...vidqh 4e si ot Veliko turnovo,6te moje6 li da glasuva6 za men -az sum ot Plovdiv :)

eto linka mi :http://www.ilove.milka.bg/?act=poster_preview&user_id=7026

Георги и Краси каза...

Теди, много хубаво послание. Имаш моя глас, успех. :)

Анонимен каза...

И аз гласувах за теб, гласувай и ти за мен линка е http://www.ilove.milka.bg/?act=poster_preview&user_id=10284 доста си близо до успеха пожелавам ти го

Георги и Краси каза...

Благодаря ти, имаш глас и от мен. Много красиво е написано посланието ти.

Публикуване на коментар